fredag 12 augusti 2022

Terminsstart





Nu är vi igång och jag var på jobbet 6.45 i morse. Planeringsdag och det är fullt upp för mig. Många saker som är förberedda inför såna dagar. Lunchen intogs på Fiore och det var gott! Sen en föreläsning under eftermiddagen innan jag åkte hem igen för helg kl 16.10. 

Väl hemma togs jag emot av mannen som haft sin sista semesterdag med +22 grader och sol. En bra avslut på sommaren 2022. Han hade gjort lite krustader och en coctail. Sen hoppade vi i plurret och även idag var det +33 grader. Helt magiskt!

Dagens middag var grillat på kolgrill. Det blir verkligen en särskild smak som tilltalar mig. Umgänge med sonen innan han åkte mot stan igen. Grannen har sin 50 årsfest så det sorlar lite från dem. Vi tog oss en prommis ut till Klubben och det var väldigt fint ikväll. 

Inga kommentarer: