tisdag 30 augusti 2022

11 månader


Idag är det 11 månader sedan jag bröt armen. Läkarna sa då att det tar mellan 12-24 månader innan det har blivit bra. Det har blivit väldigt mycket bättre dessa 2 sista månader men det är ju inte helt bra ännu. Får ganska ont när jag lyfter den rakt upp, eller så mycket rakt upp som jag nu kan. 

Har haft bokcirkel så jag åkte direkt dit efter jobbet, fikade och surrade en stund och idag blev vi endast 3 personer. Vi var i alla fall överens att vi hade läst 2 bra böcker. 2 helt olika böcker som inte liknande annat vi läst tidigare.

Mannen och jag tog en promenad när vi kommit hem, jag har ett sus i skallen och jag vet inte om det beror på att jag ätit lite Treo idag då det varit en huvudvärksdag? Mannen hade då varit till Trädgården för att få en underskrift av svärmor och lämnat lite rena kläder. 

Inga kommentarer: