onsdag 31 augusti 2022

Sista sommardagen


31/8 och nu är sommaren officiellt slut! Idag har det varit delvis sol men även några rejäla regnskurar. Det har blivit kallt ute med 14 grader. 

Efter lunch idag så tog min energi helt slut. Jag hade ögonen öppna men det är svårt att hänga med i hjärnan. Vi skrattade kring detta en stund och jag fick helt enkelt en lapp med saker och tider som jag ska komma ihåg. Jobbade länge idag så klockan var runt 17 när jag kom hem och då hade jag varit tidigt på morgonen för det var skolfoto så jag passade på att ta en ny bild till väggen i skolan.

Uppvaktning av A så vi åkte till Fårön och där var det huset fullt en stund innan alla åkte så att det bara var vi kvar. Sen mot sonen där diskmaskinen fästes fast efter reparationen. Hemma igen strax vid 21 så nu sitter jag och kollar på Morden i Sandhamn. Bra serie tycker jag.


Inga kommentarer: