onsdag 10 augusti 2022

Start


Mulen dag men det är varmt med 22 grader. Härlig dag. Vaknad i morse av en mygga som tagit sig in i sovrummet och sånt kan störa mig. Jag steg i alla fall upp och gjorde mig klar för jobbet. Detta gjorde att jag var på jobbet vid 7.00. Lugn start med endast lärarna på plats.

Vid lunchtid så mötte jag mannen på Nolia och där bjöd han på lunch. Sen köpte vi lite ost innan jag åkte hemåt för att jobba hemma under eftermiddagen. Mannen åkte till lägenheten för att plasta in tavlorna. Han plockade även hem en del kartonger. 

Jag har varit till Hortlax för att först besöka gravarna, sen tog ja gen promenad i 20 minuter runt där. Åkte på massage 1 timme och det var så behövligt för mig. Mannen hade lagat middag när jag kom hem och det är ju lyxigt. 

Inga kommentarer: