söndag 7 augusti 2022

Bio


Uppstigning och lite tvätt som jobbade på bra i maskinen. Sen åkte vi till Nolia och idag var det mannen som hängde med. Eller jag följde bakom honom då jag redan varit där 1 gång. Lite mindre folk idag men det fylldes på allt eftersom. Stadsminister Magdalena Andersson fanns på plats idag och talade. 

Hem igen för lite middag och så lite lugn och ro innan vi åkte mot stan igen. Vi var på bio och såg Downton Abbey En ny era. Oj så bra, som jag gillar den serien och filmerna. Atmosfären och kläderna är så vackra. Jag blir helt betagen. 2 timmar och 5 minuter gick så snabbt. Vi var 19 personer totalt på filmen och 1 man och han var min!

Efteråt så hälsade vi på hos mamma o G. Kaffe och lite surr. Sen hemåt igen och mannen har gjort affischer till lördagens surströmming som går av stapeln här ute. 

Inga kommentarer: