tisdag 26 juli 2022

Tisdag


PDOL håller på att byggas upp allt eftersom då det startar imorgon med tivoli och mat. Även någon artist startar även då. Det enda jag är intresserad av är Erik Gadd som spelar bakom museet på fredag eftermiddag. Hoppas det är uppehåll hela helgen trots att prognosen inte visar något strålande väder.

Mannen och svägerskan har fortsatt i läggan idag. Jag är inte där utan jag har jobbat och det ringer faktiskt en hel del samtal så det gäller att vara på tå. Idag har även mötet varit med svärmor kring ett boende. Hon är positiv till det och hon är dessutom prioriterad i kön så vi håller tummarna att det går snabbt att hitta ett boende. Vi väntar på ett beslut så att läggan kan sägas upp. 

Just nu känns det som att mina dagar går åt att vänta. Jag väntar på mannen som jobbar på med sitt och nu var det möte med GA60, alltså vår vägsnutt. Så nu väntar jag igen.... konstig känsla att inte förfoga med min egen tid utan jag väntar på att andra ska göra klart sina saker så att jag kan hänga med på något!

Inga kommentarer: