torsdag 7 juli 2022

7/7


Torsdag och det var varit olika väder idag. Mulet, regn och väldigt blåsigt fram till lunch. Sen kom solen och det mojnade rejält efter det har det kommit någon skur under eftermiddagen.

Idag har jag tillsammans med Mats gjort en avläggare. Dock har jag inte någon drottning till det ännu men det kommer. Jag får verkligen lära mig något nytt varje dag. Sen tycker jag det verkar som att jag haft en svärmning då jag tycker att det inte är lika fullt med bin som det har varit tidigare? Dock har jag inte märkt att någon svärm har farit?? Vi får se hur det går...

Mannen kom hem med kassen full med vin då han varit på systemet på sin lunch. Bra att ha hemma lite då det snart är semester för oss båda. Vi har under kvällen varit till Kalaträsket för att fira Niclas som blir 51 år idag. Där var det väldigt blåsigt med dåliga vindar så vi satt inomhus hela tiden.

Svärmor är tillbaka till Trädgården efter gårdagens besök på akuten. Idag har hon ont i ryggen.

Inga kommentarer: