torsdag 28 juli 2022

Lugna puckar


Vaknade efter en ganska orolig natt då jag inte kommit till ro. Var lite mosig när jag vaknat till. Idag har det ringt väldigt lite på min jobbmobil. Riktigt skönt att det är så. Håller verkligen tummarna att det fortsätter så även imorgon? 

Mannen och svägerskan fortsätter att rensa och plocka och nu står 2 förråd på tur. Vi har varit upp dit i kväll och kollat igenom lådorna som ska skänkas vidare. Jag har varit en väldigt kort tur till stan, köpte chorros med kanel och socker. Hämtade en beställning med kläder och sen åkte jag hem igen. 

Har idag haft kontakt med 2 gamla klasskompisar från åk 9. Den ena på telefon och den andra har varit på ett besök. Så himla trevligt!

Mannen och jag har varit och handlat mat och på Kvantum var det inte så mycket folk trots att hela parkeringen var full utav bilar. Mycket folk i stan och det är ju kul.

Inga kommentarer: