fredag 22 juli 2022

Helg igen!


Oj vad 1 vecka går snabbt! Nu har mannen haft sin första semestervecka och vi såsar omkring här hemma.

Har vattnat idag och trots att det har regnat flera dagar på rad men lite då och då så är det så otroligt torrt i mina planteringar. Gräsklipparen Bosse är igång och nu börjar han varit runt hela tomten. Vi ska sänka klipphöjden lite om ett tag.

Jag har varit till bina idag och idag fanns det något enstaka bi som var riktigt aggressivt och anföll mig. Det gör ju inget då jag har skyddskläder på mig. 

Vi har tagit en tur till stan för att byta gasolflaska och så har det inhandlats mat på ICA Kvantum. Sonen hit på middag som vi har grillat. Sen blev det jordgubbar, glass och grädde. Det är ju otroligt gott och somrigt. 

Fotboll för Sveriges damer som möter Belgien. 0-0 just nu efter första perioden. Heja Sverige!!

Inga kommentarer: