tisdag 12 juli 2022

Sommar, sol och semester


Idag har det varit en fantastisk sommardag med lite vind, sol och så varmt och skönt. Jag startade dagen med att måla lite på en låda till bikupan, sågade ner 3 små tallar och plockade vissna blommor från mina krukor. Tvättade även en maskin som jag hängde utomhus.

Har haft lite saker till försäljning de senaste dagarna, 2 svarta solstolar har sålts men även min Crescent Sunnan 28" 7-växlad. Det är en fin cykel som jag inte ville sälja förra sommaren då jag köpte elcykeln. Tänkte att jag skulle växla mellan vilken cykel jag använde men jag har inte en enda gång cyklat på denna efter jag köpte elcykel så nu var det dags för en försäljning. Det blev budgivning så jag fick bra betalt för den. 

Svärmor mår bättre, lite hosta men ingen feber, så skönt att pencillinet gör sitt. 

Sonen har varit hit och han har suttit ute och läst i sin bok, jag har vattnat och myst i solen. Mannen har varit uppe på tennisbanan och rest tältet inför torsdagens pubafton. 

Jag tog cykeln till Guldkusten för att hälsa på A, H, H & T. De hyr en stuga där under en tid nu under sommaren innan de åker hemåt igen. 

Inga kommentarer: