torsdag 31 mars 2022

Sista mars


Oj så skönt att vi lämnar mars och går in i april i morgon. Nu har vi haft nog med vinter och vi behöver känslan av vår. 

Hela dagen idag har jag varit på konferens på Acusticum i Nolias fina lokaler. Inte den godaste lunchen men jag blev bjuden så man ska inte klaga. Sen en träff med alla rektorer efter lunchen. Jag åkte hemåt efter 15.00 för en rekrytering med intervju. När det var klart så var mannen redo för att åka iväg. Han for med vänner till Vågga för att köra skoter i några dagar. Jag hoppas verkligen att de får fina dagar med sol. 

Nu efter lite städning så sitter jag och förfäras av dessa 5 veckor som Ryssland fört krig mot en massa oskyldiga människor i Ukraina. Vilken galenskap av en diktator. Hoppas att Putin fälls för de värsta av alla brott mot mänskliga rättigheter som kan finnas när detta är över.


Inga kommentarer: