onsdag 30 mars 2022

Onsdag


Började hemma med rekrytering med 2 intervjuer. Sen till Annelund där jag träffade kollegor fram till 13.30. Där bjöds jag även på sill lunch som var jättegod. Mot lilla skolan för att ha klasskonferens med en klass. Till andra skolan för att träffa personalen. Sen hem igen för middag i ensamhet.

Jag åkte till Hortlax för massage och idag tog det så jädra ont. Det är väldigt behövlig att få mjuka upp mina muskler som stelnat till ordentligt efter armbrottet. Efter 1 timme så åkte jag hemåt och då hade mannen kommit hem. Vid 19.00 så var det Yinyoga under 1,5 timme så himla skönt och avslappnande. Däremot så har det varit ett misstag att yoga på onsdagar då vi har städdag på torsdagar för det är otroligt dammigt på golvet när jag ligger där. Måste kanske fixa en annan städdag?

Ikväll så packar mannen för att han åkte till Vougatjålme med 2 vänner för att köra skoter i dagarna 3. Hoppas de får fint väder och härliga dagar med bra före. Här hemma har det varit både hagel, snö, sol och moln idag. Riktigt aprilväder helt enkelt.

Inga kommentarer: