torsdag 24 mars 2022

Huvudet

 

Vaknade med huvudvärk så dagen startade men 2 tabletter. Jag tog ett snabbtest mot covid-19 så att jag inte skulle smitta ner någon om det vore det, som tur var så visade det negativt.  Åkte sen till Framnäs för en heldag med kollegor. Tog ytterligare en tablett men denna gång en för migrän. Inte heller detta hjälpte så jag gav upp innan lunch och åkte hem. Åt lunch och kräktes upp det hela, fy så äckligt! Det bästa med det är att huvudvärken lättar något. Vid 13.30 så började det att lätta. Men jag har varit spak hela dagen och jag somnade på soffan och sov när mannen kom hem då han jobbat klart. Nu känns det mycket bättre i alla fall. 

Jag har även kollat in lite från dagens SM tävling och damernas 15 kilometer vanns av Charlotte Kalla. Så roligt och så värd hon var den medaljen då detta är hennes sista SM. Spännande upplopp där det var tight mellan alla 3 som hamnade på pallen. 

Ny dag imorgon och då är det fredag och jag hoppas att den dagen blir bättre än vad denna dag varit. 

Inga kommentarer: