onsdag 16 mars 2022

Luleå


Ytterligare en dimmig morgon med -6 grader, sen lite snö blandat en otroligt kort stund. Innan dagen var över var det sol en stund och +4 grader. Konstigt väder!

Var på kontoret en stund men sen åkte jag till Luleå. Började på Storheden och Bil Tema där jag köpte lysrör med led till mina plantor. Sen till Ica Maxi för ett kort stopp av mathandling. Åkte sen till stan för att reklamera en blus och så sökte jag p-plats runt Norrbottensteatern. Svårt med plats där. Jag hittade inget så jag fick parkera vid CG´s. Gick till Bistro och där träffade jag kollegor från Kalix och Luleå. Vi gick rektorsprogrammet tillsammans och det är så roligt att få träffas. Efter en god lunch med Wallenbergare, ärtor och potatismos. Vi satt och surrade några timmar. 

När jag kom hem igen åkte jag förbi mamma. Där händer det saker varje dag och det är ju tur då tiden går. Jag tog ytterligare en låda med saker till sommarens loppis på Tennisbanan.


Inga kommentarer: