söndag 20 mars 2022

Vårdagjämning


Tjoho så skönt, nu blir den ljusa delen av dagen längre än den mörka för ett bra tag! Oj vad jag gillar att det är ljust och så mycket lättare allting går. Idag är det 3 år sedan morfar flyttade in på sitt boende, helt värdelöst vetande. Men han hann bo där i 1 år och 9 månader innan han somnade in. Som jag saknar min morfar, vi hade en fantastisk fin kontakt.

Mannen har tvättat våra bilar och det behövdes verkligen. De var otroligt skitiga. Nu är det ju så att här ute är det fortfarande väldigt blöta gator så det går inte att ta sig härifrån utan att smutsa ner bilen. Så när han åkte till svärmor ikväll så är redan nu den ena bilen skitig igen men trots det är den så mycket renare än innan. 


Jag har haft sista omgången med Yin Yoga och nu lägger hon ner söndagspasset. Tråkigt tycker jag för det passade mig perfekt men vi har varit få varje gång så jag förstår. Det kommer att finnas ett onsdagspass som är både IRL och via Teams. Jag gillar ju verkligen att yoga hemifrån så det får bli det jag hoppar på i stället. 

Inga kommentarer: