måndag 14 mars 2022

Vecka 11


Vaknade till en kall morgon med drygt -10 och idag blev det endast -6 som varmast. En grå dag och här ute ligger fortfarande dimman tät. Jag åkte strax efter 7.00 till jobbet. Möte kl 8.00, 8.20, 12.00, 13.30, 14.30 och 15.45. Var klar med detta vid 17.40 så det blev en lång dag för mig idag. Många bra möten men det tar på det mentala för just nu känner jag mig helt urlakad. Snart sängen så det blir en ny dag imorgon som inte alls är lika hektisk.

Middagen var nästan klar när jag kom hem för det hade mannen fixat så det var ju skönt. Sen åkte vi mot mamma där vi fick en smärre chock då det hänt en hel del i huset. De hade kontaktat PMU som varit dit och hämtat många utav möblerna. De vita gamla plastmöblerna från altan var inburna i köket, precis som det ska vara när man ska flytta. Spartanskt och lite kul är det. Jag och mannen åkte till deras lägga för att mäta en vägg som ska byggas dit. Det kommer att bli så bra.

Nu blir det TV för mig för att lugna ner kropp och själ, 

Inga kommentarer: