tisdag 15 mars 2022

Bio

 

Ytterligare en kall dag med minusgrader hela dagen och nu ikväll är det -10. Månen lyser så fint i stan men här ute är det fortfarande dimma, gode less på det. Hoppas på bättre väder imorgon. 

Sov som en stock natten till idag vilket gjort att jag känt mig utvilad när jag började i morse. Inte lika hektiskt schema men trots det var jag trött när jag lämnade jobbet 16.30. Då åkte jag till stan för att göra något ärende. Sen mötte jag upp U-K på Espresso House och där tog jag en macka. Vi hade bokad bio kl 18.30 och vi såg Tisdagsklubben.  En ny film som jag sett reklam kring. Den var bra enligt mitt tycke och helt klart sevärd. Så himla mysigt att gå på bio och det var länge sedan sist. Tror det var någon gång innan pandemin så det är alltså drygt 2 år sedan jag besökte Bio 3:an.

Nu är jag hemma igen efter 13 timmars frånvaro. Nu ska jag inte göra några långa dagar resten av veckan. En kopp choklad och några mackor hade mannen fixat när jag kom hem för även han hade varit borta länge idag men han hade jobbat över. 

Inga kommentarer: