söndag 9 januari 2022

Söndag


Ytterligare en kall dag med -21 och idag började dagen mulet men det blev sol en kort stund i alla fall. Jag har förberett inför terminsstarten som är imorgon. Det är alltid en hel del fix för mig innan dessa dagar. Jag tog hjälp av mannen med att köpa frukt till enheterna och han har varit behjälpligt med att bära då det är tungt för min arm. Vi har även varit förbi ena skolan och lämnat av det där så att det är på plats imorgon. 

Vi har pantat en hel del och även varit till återvinning och jag kan lova att vi hade fullt med skräp. Det är så skönt när det är gjort, blir en lättnade för själen. Ett fika hos svärmor hann vi även med och där packade vi ihop de julsaker som hon hade framme. Det är en snabb åtgärd då hon inte har så mycket mer än någon adventsstake och stjärna.

Nu blir det middag och vi kör på älgstek idag. Blir gott och så lite TV innan det är dags för sängen. 

Inga kommentarer: