onsdag 19 januari 2022

Mitt i veckan


Havet har gått upp på grund av det varma vädret som är nu med +4 och blåsiga dagar tidigare under veckan. Idag kom solen fram under eftermiddagen och just nu är det skare så det glittrar på snön så det ser ut som vatten. Ganska coolt!

Både jag och mannen har jobbat hemma idag och M har suttit i kontoret och hållit på med en utbildning hela dagen. För mig har det varit att läsa, maila och svara i telefon under förmiddagen och så en utbildning via Teams fram till 17.00.

Mamma o G kom hit vid lunchtid då de hade den första visningen på deras villa som nu ska säljas. 

Min man har bjudit mig på middag idag och jag fick välja. Vi började på Pensionatet men där var det mycket folk och trångt så vi backade ut och åkte till Bishop Arms istället. Där blev det varsin hamburgare och den var god. Det roliga var att mannen hade ingen plånbok med sig och jag som skulle bli bjuden hade inte tagit med några pengar. Swish tog de inte men vi M fick köra en swish till servitören så han fick betala vår nota. Tur det finns folk som ställer upp. 

Inga kommentarer: