måndag 24 januari 2022

74 år

 


1 månad efter julafton så fyller mamma år och nu är hon 74. Jag och sonen har varit dit under eftermiddagen och fikat princesstårta. De har även haft en besiktningsman där som kollat på huset. Allt har gått bara bra. 

Jag har haft en tuff dag då det är svårt att peppa alla medarbetare då det blir stor frånvaro. Alla gör ett fantastiskt jobb för att det ska gå så bra som möjligt. Ingen rolig information jag lämnade i morse till alla då det ser ut att bli otroligt påfrestande veckor här framöver då 40-60% av alla kommer att få omikron. Fy och fy!!

Jag har varit hos fysioterapeuten idag och det går framåt men det går med myrsteg enligt mig. Blir så otroligt irriterad att jag är begränsad i min rörlighet. Lugn och ro, andas och träna mer kan jag tyvärr inte göra just nu. 

Blur monday idag och det är tredje måndagen i januari, den deppigaste dagen på hela året. Jag har hört att 24/1 är den fattigaste dagen på hela året just detta år sammanfaller dessa två.

Inga kommentarer: