söndag 23 januari 2022

+4


Vaknade med ett väderomslag där vi gått från minus till plus på endast någon timme. Varme och enligt mig skönt men det är väldigt blåsigt och det blir också halkigt då det blir blankis.

Grannen har varit hit och skrivit på en skrivelse och det är alltid kul att träffa T för det är inga ledsamheter runt omkring honom.

Idag har jag börjat om på Yin Yoga och det är via nätet under 1,5 timmar under 8 veckor. Min kropp älskar verkligen detta då jag känner att mina andningsorgan öppnar upp och spänningar släpper. Sen krånglar ju min arm så alla positioner funkar inte för mig just nu.

Idag har det smällt till och jag har ytterligare 2 personer som meddelat sjukfrånvaro för morgondagen så hittills är det 4 som blir hemma. Hoppas det stannar vid det?

Inga kommentarer: