tisdag 4 januari 2022

Lite av varje


Trött som bara den i morse och jag hade möjlighet att sova en liten stund längre då det enda jag skulle göra var att läsa en bok. Men boken blev läst och jag blev rastlös så jag åkte till enheten som är öppen för att träffa personal och så hann jag även scanna lite dokument som jag behöver inför måndagens uppstart. Har även handlat lite mat på ett ganska tomt ICA och så förbil sonen en liten kort stund. 

I övrigt har jag lagat mat och även idag blev det kött i form av köttfärsbiffar med svampsås och klyftpotatis. Det blev riktigt gott!

Sitter och kollar in ett program som är filmat från Savoy i London. Jag gillar dessa dokumentärer som handlar om vanliga människor /anställda som jobbar för att göra livet bra för deras gäster. Har tidigare sett några liknande program som handlar om flygplatser och det som sker bakom kulisserna. Måste nog besöka Savoy om jag kommer mig till London fler gånger. Blir i såna fall en Afternoon Tea där. 

Inga kommentarer: