torsdag 10 juni 2021

Solen skiner

Vilka dagar vi har denna vecka. I morse när jag åkte härifrån var det 22 grader och inte en endaste krusning på havet. Hela otroligt så fint och varmt. Varmt även i skolan så klart. Idag släppte vi hem eleverna vid 11.30 och då tog fritids vid. Det blev inte så värst många elever kvar. 

Jag och mamma har varit och köpt blommor  hos Maritas trädgård och så åkte vi till kyrkogården och planterade på båda gravarna. Jag har även efter det varit till stan på Bosses grav så ny finns det även blommor där. Jysk fick ett besök då jag har återlämnat en rullgardin. Sen till Mio då vårt soffbord har kommit idag. Blev lite litet men man vänjer sig säkert? Skönt att det är ovalt i alla fall. Även ett paket från Cubus har kommit och jag har shoppat billigt. 2 t-shirt, 2 shorts, 1 skjorta, 2 klänningar, 2 skjortor till mannen för ca 1500:-. REA som heter duga. Jag kom hem till ett hav med vita gäss, oj vad det blåst här under eftermiddag och kväll. 

Nu under kvällen har vi varit till lägenheten och vi hade med båda bilarna. Vi plockade det mesta som var löst. Nu är det taklampor, vissa möbler kvar. På lördag så åker möblerna till ett förråd för förvaring och sen är det inte mycket kvar. Slutbesiktning har jag bokat till torsdag 24/6. Då får vi se om allting är okey?

Jag kan lova att vi har trångt i våra förråd, skåp och andra utrymmen nu....

Inga kommentarer: