tisdag 29 juni 2021

Checkat ut

Idag så har jag checkat ut ( i alla fall litegrand). Jag har gått hem och tanken är att jag inte ska jobba mer förrän i augusti. Jag kommer att ha min arbetstelefon igång tills på fredag. Men även nästa vecka har jag en form av jour men det händer förhoppningsvis inte så mycket då vi har få elever på plats då och endast 1 skola igång.  Jag och mannen åt lunch med sonen på Bastard och det var gott. Sen lite ärenden och så till ena skolan innan jag åkte hemåt.


Har vattnat igenom alla krukor och växthuset och det behövs vatten och det tar tid. Imorgon är det dags att ta tag i larvskydd för det finns kålmal på mina växter. Inte så kul! Jordgubbar, glass och kaffe med svärmor i solen och det var så varmt och skönt. Jag behöver köpa ytterligare en parasoll för det kan verkligen vara stekhett vid garageväggen.

Ett paket har kommit till Åhléns och det var 4 koftor som jag beställt och alla 4 passade så bra så nu är det betalt och klart! Vi har verkligen varit sociala i veckan, idag har vi varit på Lasarettsvägen hos kusinen en stund innan vi åkte hem för att se första Allsång på Skansen för sommaren. Kul att se. Lite mat nu till fotbollen. Sverige ligger under med 0-1 och just nu går det inte bra för mitt lag.


Inga kommentarer: