onsdag 16 juni 2021

Lillelördag


Onsdag och så har snart denna vecka gått! Oj vad tiden springer fram. Idag har de flesta av pedagogerna tagit sitt behövliga sommarlov och de kommer tillbaka i augusti. Fritids är ju igång och det är betydligt färre elever nu så även där blir det lite lugnare. Har ätit lunch med kollegan C idag och vi passade även på att fixa blommor till våra chefer. De fick varsin ampel och det blev bra. I måndags så fick vi feriearbetare på enheterna och måndag eftermiddag var det en av dessa som kände sig krasslig och idag fick hon positivt svar på covid. Det tar aldrig slut! Nu är många av oss utsatta för smitta men inga elever då det var planeringsdag så det är ju något positivt i alla fall. Nu håller jag tummarna att jag inte var så nära så jag är smittad. FY fy vad jag är less att hela tiden vara nervös om man ska få det.

Igår kom toadörren på plats och idag har även sovrumsdörren kommit dit så nu är den delen klar, det tar sig. 

Jag har för första gången på veckor varit på en promenad runt här omkring mot Havsbadet. Härligt för kroppen men även värk för den. Tog några foton av fina motiv som jag passerade. 




Inga kommentarer: