söndag 2 maj 2021

Stadsböna för sista gången


 I morse när vi steg upp så fortsatte rivningen och utplockning. Trappen sågades och skruvades bort och den åkte till Gråträsk. Sen så dammsög och torkade jag lite i köksskåp för det blir ganska äckligt där. Sen så tog mannen bort köksinredning och så fick han hjälp av vännen U. De tog alla tunga saker som garderober och sängar. Sen så sålde jag även den vita IKEA byrån Malm så även den blev hämtad. Alla eluttag och krokar är nedplockade så morgondagens kvällsjobb blir då att plocka lister, dörr och fönsterfoder inför målningen.

Jag åkte mot staden och hade med en hel del saker, sen blev det tvätt. 5 maskiner har jag hunnit med och det kar tillkommit en ny tumlare. Det var otroligt bra då den gamla inte var anpassad för offentligt tvättstuga. Har även varit till Kvantum för att handla lite då vi inte tagit med allt i matväg hit. Nu blir vi här de veckor som det behövs innan vi packar ihop den här lägenheten. Oj vad skönt det ska bli att bli av med den.

Nu en lite dusch för jag känner mig otroligt skitig efter dagens arbete.

Inga kommentarer: