tisdag 11 maj 2021

Inget svar


 Idag har jag varit och tagit ytterligare ett covid test. Det är den rekommendation som är att man dag 5 efter man blivit utsatt för smitta gör ett test. Jag har inte fått svar på det första ännu. Men hemma är jag ju och det är långsamt! Inget att göra något åt utan det är bara att jobba på.

Jag har dessutom packat ytterligare någon kartong ikväll, så idag tog jag lite köksskåp. Det är inte mycket kvar nu och det är ju positivt.

Mannen har jobbat vidare med golvet så nu är toaletten, sonens sovrum samt vårt sovrum klart. Det har gått betydligt snabbare idag då det inte är några rör i golven i sovrummen. Dessutom har vi fått ok att köra hem golvet med en lastbil eftersom vår väg är avstängt till 15/5 och det är ju bara någon dag bort. Det betyder att vi tjänar många timmar på att inte behöva köra dem själva. 

Imorgon är det stora födelsedagskalset för vår lilla stad som fyller 400 år. 

Inga kommentarer: