söndag 9 maj 2021

Europadagen

Åkte mot stugan under förmiddagen men innan dessa så sålde jag en ljusstake. Under eftermiddagen har jag dessutom sålt en lampa. Vi kommer att få över massor med saker som vi inte har någon plats för. Innan vi har ett vanligt hus så kommer det att ta åratal och vad som man vill ha då det vet ingen idag. 

Mannen har idag tagit bort allt golv och nu har han en välförtjänt vila tills imorgon. Han har ju ledigt hela veckan för att bygga. Jag hoppas så väldigt mycket att det blir görligt? 


Jag har idag fått meddelande från min massör att hon är positiv med covid-19 utan några som helst symptom. Det betyder att jag är utsatt för smitta. Då gäller följande att man måste ta ett covid-19 test och det har jag gjort idag och just nu är väntetiden 2-3 dagar. Under den tiden så bor mannan i vår gäststuga. Det är ju rent skrattretande att jag bor själv i en lägga på 97 kvm och han kryper in i ett litet kyffe. Ja vad gör man inte för att slippa bli smittade. Dessutom så har jag dessutom träffat sonen, mamma och G och jag håller alla tummar jag har för att ingen ska bli smittad? Jag har ju inga symptom och inkubationstiden är oftast 5-7 dagar och jag blev smittad i torsdags så är det tisdag-torsdag som det bör hända något? Hoppas hoppas att det inte blir något av detta. Under tiden jobbar jag hemma och jag packar och packar.

Inga kommentarer: