måndag 3 maj 2021

Ny arbetsvecka


En ny vecka som består av 5 hela dagar, alltså en helt vanlig blåvecka. Många i personalen är sjuka eller hemma för att invänta covid prov som är taget. Hu håller vi alla tummar för att ingen mer ska bli smittad eller sjuk. Har suttit så otroligt mycket framför datorn idag så jag känner mig nästan självlysande från all strålning från skärmen. När dagen var slut så åkte jag och köpte färg till stugans väggar. Sen fick även mamma ett snabbt besök.

Även kommande lägenhetsinnehavare har varit hit med en inredningsfirma för att kolla och mäta. Sen har de även fixat taket ovanpå min p-plats, det var på tiden har ju endast tagit 10 år. De är INTE snabba vår hyresvärd. Några dagar till kvar innan vi lämnar detta och det ser jag mycket fram emot.

Yoga i kväll och det var otroligt skönt för min kropp. Mannen har åkt till stugan så jag har legat och tagit det lugn helt ensam i stan. Ingen värme ute och dessutom snö, just nu 3 grader. Det är aprilväder nästan dagligen med både sol, moln med korta snöanfall.

Inga kommentarer: