måndag 14 december 2020

Vecka 51

 


Det blir många veckor detta år, nämligen 53 så det är rekord. Idag har det varit ett fint snöfall under förmiddagen någon enstaka minusgrad så det är ett fantastiskt väder. 

Jag har jobbat hemifrån idag och det är inget konstigt i dessa tider. Teamsmöten har ju blivit vår vardag. Blev lite konstig i magen igår men ingen fara, hade även en konstig känsla bakom näsan men det har försvunnit och nu ikväll har jag ett lock i strupen. Är jag svullen i halsen, jag vet inte för jag har inte ont? Nu har jag i alla fall bokat ett covid-19 test som mannen hämtar på Apoteket imorgon. Det går ju snabbt att få svar nuförtiden. Tror absolut inte att det är Covid för jag har inga sådana symptom. Jag är en av få i bekantskapskretsen som inte är testad ännu.

Inga kommentarer: