onsdag 2 december 2020

Check

 


Jag har galet mycket att göra och det hör delvis ihop med att jag håller på med medarbetarsamtal och idag har jag haft 4 stycket och nu är jag i princip klar för denna gång. Har ytterligare ett på fredag men jag träffar då en som går i pension så det blir ett ut prat samtal eller vad det kan heta. Jag har i alla fall även hunnit vara och köpa en stege idag så jag gör ju en hel del konstiga saker i mitt jobb. Hade jag skickat en vaktmästare så hade det blivit rejält dyrt.

Jagar just nu tomtedräkter till lucia som ska firas snart och då har syster några överdelar men jag behövde mammas hjälp med tvätt. Skönt så slapp jag boka tid under kvällen för att tvätta den. Har hämtat den under kvällen och då tog jag en promenad samtidigt så det var ju bra att "slå två flugor i en smäll".


Inga kommentarer: