onsdag 16 december 2020

Närproducerat

 

En dag har ytterligare gått där jag är hemmavid. Blir rastlös och frustrerad då jag lätt hade kunnat jobba på plats i kontoret. Men nu är det som det är. Har haft Teams möten och jobbat på som vanligt. 

Efter dagens lunch tog jag en snabb promenad kring stan men undvek alla människor så jag gick mest "bak" gator. Men skönt att få lite dagsljus medan det varade. Otroligt mörkt ute nu trots den lilla snö som kom häromdagen. -2 och mulet denna dag. Vore ju väldigt trevligt med sol någon dag. 

Nu i kväll har mannen gått till jobbet för att vara där när inga arbetskamrater var där. Jag gick ner till Södra Hamn där Reko-Ring hade utlämning och jag hade köpt lite julgodis och kola. Hoppas det ska smaka när det är dags?

Nu lite TV denna vecka är Halv 8 hos mig från Älvsbyn, alltid kul att se när programmen kommer från närområdet. 

Inga kommentarer: