måndag 23 november 2020

Yoga med förhinder

 
En solig och fin dag och jag blir så glad för det lilla. Tänk att se ljuset i november! 

Möten via nätet och det går bättre och bättre, nu känner man sig säker i den rollen också. Bra för framtiden för jag är helt säker på att detta är framtiden. Har svårt att se att man får åka till Stockholm för en konferens på 1 dag. 

Har min kurs i Yinyoga men idag så sket det sig. Allt började så bra men efter 30 minuter så gick hela vårt nät ner och det kom alldeles nyss tillbaka. Tala om antiklimax. Men jag får göra den senare eftersom den finns inspelad. Tur att jag har Vivi för hon är ju bäst på det hela! Kroppen och knoppen mår bra efter ett yogapass.

För min del blev det lite tid över och då blev det till att putsa ljusstakar i mässing och metall. Inte kul, just då hade jag önskat en butler! :) Allting blir svart för att inte tala om mina händer, dessutom luktar det äckligt tycker jag. Nu glänser det i alla fall till nästa gång det kommer stearin på metallen.....




Inga kommentarer: