lördag 28 november 2020

Lördag


 

Vaknade vid 7.45 och så blev det frukost innan vi åkte till Luleå. Mannen skulle till en kund och jag skulle göra ett ärende till Biltema. Bra att vara på plats redan vid 9.30 så då var det otroligt få människor på plats. De 2 julklappar som jag skulle köpa till mannen fanns så då åkte jag därifrån med paket och lite ljus. Så till kunden som fick sin fjärrkontroll. 
Har mått lite konstigt idag men det är mer en lätt huvudvärk och lite illamående. Vet inte vad det beror på är även frusen men nu är allting borta igen. 

Mannen har köpt julgran och satt upp den och stjärnorna som sitter uppe på balkongen vid väggen. Jag har bytt ut en stjärna mot en vit så att det ska lysa lite mer. Den som är i guld har jag kastat bort så jag aldrig mer ska komma på att använda den då den lyser så otroligt lite och jag behöver ljus nuförtiden för att se något. Idag har det varit lite folk på stan, inte några mängder men det syns att det är lönehelg. Förra helgen var ju egentligen första helgen då det faktiskt märktes att det kommit nya riktlinjer för vårt områden.

Dagens middag har Cut & Slice lagat och det blev pizza som inte alls var så god som vid starten av pizzerian. Nu smakade det precis som en vanlig pizza från vilken pizzeria som helst, trist men så var det faktiskt! Nu blir det lite TV med Så mycket bättre.

Inga kommentarer: