fredag 27 november 2020

1:a advents helg


Nu är det äntligen helg och jag kan lova att det behövs just nu. En bra dag som startade med att en medarbetare var sjuk men det löste sig på ett bra sätt. Sen var jag med på Näringslivsfrukosten en stund innan det var dags för vår egna konferens som denna vecka var fredag för ovanlighetens skull. Det höll på till lunch.

 Mannen kom hem och min mage har ju spökat under natten då jag varit vaken i 40 minuter med rejäl magknip som slutade i en ordentlig urlastning men som har jag sovit som en stock. Men på grund av detta så har jag varit väldigt försiktig med vad jag stoppat i mig idag. Har varit på fler möten via Teams med kollegor och så information kring Covid-19. Arbetsdagen slutade vid 15.00 och då hade jag fullgjort mina timmar denna vecka med råge.

Dagens middag blev en liten adventstallrik tillsammans med sonen. Så har då denna års omgång av På spåret börjat. Så som jag har längtat. Vi skrapade ihop 40 poäng med 8 stjärnor denna gång. Inte vår bästa omgång men det var helt ok. Hade kunnat få ytterligare 2 poäng på Baltimore om vi hade vågat trycka. 

Ikväll röstar vi på Nadja från Piteå som är en av 3 som är kvar i Idol just nu. Vore ju jättekul om hon kom till final? 

Inga kommentarer: