lördag 7 november 2020

Huvudvärk


Lördag = huvudvärk, inte så ovanligt för mig men idag kom det runt lunch. Jag är spänd i axlar och nacke och det kan komma från det men jag har även känt mig lite varm av och till idag. Mest troligt klimakterie varmt men som sagt var i dessa dagar får man vara försiktig. Har i alla fall varit till Hortlax och tänt på gravarna och så fikat utomhus med mannen i stugan. Tänk att det kan vara +10,5 grader den 7 november, helt fantastiskt väder för årstiden. Dock har det blåst en del idag och även det påverkar ju mitt huvud. Har sovit en stund och nu känns det betydligt bättre i skallen, otroligt skönt.

Nu är det strax lördag kväll och det har börjat att dunka från grannarnas lägenhet, fy och usch! Jag hoppas verkligen att det inte är fest igen, orkar inte med det ytterligare en helg!!! Där har mannen det lugnt och skönt eftersom han får vara i stugan. Idag lämnade jag mercan där och den verkar vara ren och fin eftersom den blivit tvättad. Blir skönt när covid-19 testet kommer så vi får veta om han har viruset eller inte?

 

Inga kommentarer: