söndag 15 november 2020

Söndag innan Domsöndagen

 


Mulet, grått, grått och varmt med +7 grader. Det är ett väder som är vanligt i oktober men inte i mitten av november. Jag tycker det är härligt med den värme som råder. Ok det är mörkt ute men i förhållande till kyla och snö så tar jag gärna detta ett tag till. Tog en promenad till mamma och så sen runt vattnet vid Norrstrand riktigt härligt trots lite vind men det gjorde inget. 

Har varit på Apoteket och hämtat ett recept och kl 11.00 så var det minsann många som skulle besöka det men när jag kom vid 13.00 så var jag ensam där inne. Bra val av mig. 

Elvira och Hanna Öberg har blivit tvåa och etta idag i skidskyttet. Sen har Piteås damer klarat nästa års kontrakt genom att vinna över Örebro med ett mål och blev så åtta i tabellen och får spela i högsta serien nästa år också. Riktigt kul då det var kritiskt och inte alls klart innan dagens match.

Liten kort junta väldigt spontant då jag ringde upp och vi var 4 av 5 som hade möjlighet att delta. Kul att få lite surrtid med vänner, Viktigt i denna dystra tid.


Inga kommentarer: