tisdag 17 november 2020

Vecka 47

 


Jag har inte mycket att delge någon. I alla fall inget som är något kul. Jag jobbar, äter, sover och så går det runt. Som sagt var mörkt som bara den +7 grader och regn i luften. På torsdag ska det bli riktigt busväder och då kommer det snö igen. Huga säger jag. Bra att det blir ljust men det blir moddigt, jobbigt att gå och halkigt ute. Inte min bästa årstid väntar.

61 nya dödsfall och Sverige har tecknat avtal för ett vaccin som ska komma någon gång under första kvartalet. I Piteå ökar covid-19 med en rasande fart och nu tar det 5-7 dagar innan man får svar på tester som görs. Många blir hemma många dagar från sina arbeten på grund av detta. Inte bra!

Julfix fortskrider allt eftersom men min ork tryter då jag är ganska trött men som sagt var det är inte advent ännu så det finns tid kvar.

Inga kommentarer: