måndag 30 november 2020

Ny vecka

 


Sitter och ser på Grand designs, en ung kille på 26 år bygger ett hus i skogen. En dröm men en mardröm, jag tänker på alla timmar och allt tankearbete som är nedlagt på denna byggnad. Not my cup of tea om jag säger så för jag tycker den är riktigt ful men den är ritad av en känd arkitekt och då väcker den uppståndelse. Tur att smaken är olika för jag hade verkligen inte velat ha det trots alla tanker kring det. Gillar inte den nya stilen med "Ladugårdshus". 

Flera sjukdomsfall på en enhet idag så det har varit pusslande för att få ihop det. Håller tummarna att det håller för morgondagen för just nu har jag löst det. Har haft yoga idag med Vivi och det var en otroligt skön lektion. Bra för mig och kroppen som är ganska ond just nu. Har nog varit stressigt för länge men nu är det snart jullov. 

Runt 0 grader ute och det är helt perfekt väder för att vara vinter och novembers sista dag. 

Inga kommentarer: