lördag 14 november 2020

En lördag


 Sov ytterligare en natt i sonens gamla mjuka säng då jag känner något i halsen men kan inte riktigt säga vad det är? Sov i alla fall hyfsat denna natt. Jag har varit en  riktig latmask idag då jag inte ens klätt på mig ordentligt idag. Har sett skidskytte, film och TV. 

Mannen åkte till stugan innan lunch och jag skulle avvakta att se hur jag egentligen mår. Nu har i alla fall huvudvärken gett med sig men då det blåser, regnar lätt och är allmänt grått i stugan så åkte jag inte dit utan mannen kommer hem i stället. Blir bra! Jag håller tummarna att jag håller mig på benen och att det bara är en släng av trötthet i kroppen.

Idag har i alla fall Piteborna fattat att det är allvar för idag har det varit otroligt få personer på stan. Nog finns det några shoppare men inte alls i den omfattning som det har varit tidigare. Synd om näringsidkarna men det får vi lösa genom att skippa shopping på nätet och stötta lokala butiker.


Inga kommentarer: