måndag 29 november 2021

Första veckan i adventstiden


Ny dag och det är kallt ute, -17 på nätterna och ca 13 på dagarna. Alldeles för kallt för min smak men det är bara att gilla läget då det inte går att påverka. Det är lika kallt och snöigt vare sig man gillar vintern eller inte, det blir bara tråkigare och jobbigare om man gnäller över det.

Har mycket att göra under de kommande veckorna då jag sitter med medarbetarsamtal idag var jag hemma först efter 17.00 så det blev en rejält lång dag. Dagen började med ett besök hos fysioterapeuten i Hortlax. Jag fick ett träningsprogram men det har inte kommit via mailen ännu. Får nog komma ihåg att höra av mig så det inte blivit något fel med det?

Har idag fixat lite med julmiddag då kommunen ska bjuda på den. Har ändrat dag från fredag till onsdag för att få till det så att vi kan få maten till oss. Vi kör APT och mat samma dag och det blir ju smidigt och bra. Kul med lite uppskattning. En quiz kommer det även att bli. 

Inga kommentarer: