onsdag 1 december 2021

December


Idag har vi gått in i julmånaden. Det är ju mysigt men det som inte är mysigt är att covid härjar i en av enheterna. Får se hur fortsättningen blir? Just nu blir det restriktioner med att vi inte samlar olika enheter för att undvika att smitta ner varandra. Nu håller jag tummarna att alla får vara friska när det blir jul och ledighet för många.

Årets kalender såg jag i morse och den heter En hederlig jul med Knyckertz, det kan nog bli bra. En roligt start om jag får säga vad jag tycker. 

Har idag öppnat min kalender från Mr Cake, en god fudge var det i hus nr 1. Ser redan nu fram emot morgondagens lucka, hoppas på att den är lika god. Idag har syster och jag bokat en semesterresa till sommaren. Det blir en resa till Rhodos, där var jag 1984 så det börjar verkligen att vara dags igen.



Inga kommentarer: