måndag 1 november 2021

Ny månad


November skriver vi i almanackan. Jag måste säga att oktober har sprungit förbi, tänk fast man sitter på rumpan i en hel månad så känns det som att det går snabbt. Jag har ju knappt varit utanför dörren. Idag är det varmt och grått med 4 grader och det ska bli ännu varmare.

En dag då jag jobbat, åkte in med mannen vid 7.30 och vid lunch hämtade en medarbetare mig och jag åkte med henne till lilla enheten. APT stod på agendan och så efter det vid 13.30 så blev jag upphämtad av sonen som skjutsade hem mig. Han hade köpt jättegoda saffransbullar som vi fikade, mysigt och kul med överraskningar. 

Bredviksberget är kvällens utflykt och "Any time" då man åker när man vill är ju helt perfekt. Nu åkte ett lass med jord och så diskmaskin och annan elektronik som är trasig. Skönt att bli av med det innan det fryser fast på släpet.

Inga kommentarer: