torsdag 25 november 2021

Rektors


Idag har vi hållit på hela dagen och jag var på plats 7.45 på Statt och vi började 8.15. Föreläsning kl 10.30-12.00 av Mattias Ribbing. Jättebra och inspirerande och han pratade kring inlärning och hjärnan. Kolla gärna in hans Youtube kanal som han har. Jag kan lova att 90 minuter gick väldigt snabbt. Tillbaka till Statt för lunch på Fiore. Sen hade vi konferens fram till nästan 16.30. Då var jag mör i skallen.

 Gick och gjorde en inställning på mina terminalglasögon. Gjorde även lite andra ärenden och så åkte jag och hämtade ut de nya el-ljusstakarna som äntligen kommit. Ett besök hos syster som var förkyld så därifrån åkte jag snabbt som bara den så att jag inte ska bli smittad. Har verkligen inte tid att bli förkyld just nu. Har så otroligt mycket att göra just nu. Väntade in mannen som slutade sent och under den tiden så köpte jag en julklapp till sonen och så handlade jag på Coop. 

Middag som jag gjorde igår blev dagens middag och det var en god pasta. Nu är det städning som gäller och det behövs då det är otroligt dammigt här.


Inga kommentarer: