tisdag 16 november 2021

Mitt i månaden

 

En dag då jag varit på lilla enheten hela dagen. Startade med ett verksamhetsbesök och så en utbildning i SKUA. Sen lite eget arbete där jag hann läsa mail. Lunch och så planering med fritids. Sen 2 medarbetarsamtal på det. Hepp! 

Åkte mot stan för att plocka upp mannen efter hans arbete. Jag gick in hos optikern och frågade om mina glasögon hade kommit. Det hade de för några dagar sedan?? Jag fattar inte, varför bokar de inte in det då utan man får vänta flera dagar. Nu kunde jag i alla fall hämta ut det idag. Nu har jag alltså 1 par vanliga, 1 par terminal och 1 par solglasögon. Skönt att ha det gjort. 

Dagens middag blev spagetti och köttfärssås. Gott med mat! Nu är det kockarnas kamp och jag gillar verkligen matlagningsprogram.

Inga kommentarer: