onsdag 17 november 2021

Mitt i veckan

 


En dag med medarbetarsamtal och så förflyttning mellan enheterna av en bussig medarbetare som skjutsade mig. Jobb på  kontoret en stund och det är fortfarande många sjuka och det är tufft. Sen blev jag upphämtad av sonen och vi åt lunch på Bastard. Sen skjutsade han mig till Stadshuset där jag går en utbildning i Psykisk hälsa. Det är en kurs i 6 steg och jag har missat del 1 & 2 då armen var av. Nu var det nr 3 idag och imorgon fortsätter vi med nr 4. Steg 1 & 2 ska jag få i februari. Lite konstig ordning men så kan det bli då man är sjuk.

Mannen har hjälp till att söka saker i kartonger idag men ibland är det lättare att köpa nya saker för det är inte värt att söka hur länge som helst. Just nu är det hyacintglas som jag vill komma åt. Jag har även packat bort en den sommarkläder och tagit fram vinterkläder och det är sent men bättre än aldrig får jag väl säga. Min skada har ju verkligen ställt till det i år.


Inga kommentarer: