söndag 14 november 2021

Farsdag

 


Idag är det så då farsdag, vi firade ju redan för en vecka sedan då jag hade gjort bort mig rejält! Ingen fara skedd då det här inte är en stor dag för oss. Jag har i alla fall varit på gravarna i Hortlax och tänt ett ljus på morfars och Erlings grav. Sen till stan för ärenden och jag känner att det tar på att göra dessa saker.

Mannen har fixat ett rör under stugan idag och så har han hängt upp massor med slingor mellan garaget och svärmors hus. Det blev väldigt mysigt med en egen stjärnhimmel. Det är en fantastisk måne idag som steg upp i rosa färger bakom hamnen. Riktigt fint att se!

Vi har hälsat på svärmor och hon har det jobbigt i ena ögat. Det är svullet och det rinner hela tiden från det. Mannen ska ringa till ögonmottagningen imorgon.

Nu blir det en bastu, som jag har längtat efter värme i min kropp hoppas att det känns bra i armen?


Inga kommentarer: