fredag 12 november 2021

11/11


Singels day, ett ganska nytt fenomen från Kina som nu slagit till med full kraft och köpmännen får något mer att annonsera kring Fyra 1.or som står stadigt denna dag. Jag har shoppat men inte för att det är den här dagen. Vi åkte till Mio för att reklamera en matta men jag köpte kuddfodral och lite annat smått och gott. Inte mycket folk så sent på kvällen, de har öppet till 21.00. Sen till ICA och nu är den mesta av maten inhandlad. 

Idag har det så hänt! Jag har varit på röntgen, de var försenade 35 minuter och det betyder att jag missade min tid hos läkaren. Så där fick jag vänta 25 minuter. Träffade sen fysioterpeuten. Var på lasarettet från 12.30-14.30. Jag har idag fått släppa ner min arm. Nu är det träna som gäller. Har rejält ont och under kvällen var det i princip outhärdligt. Det kommer att ta ca 1 år innan jag kan lyfta armen med handen ovanför huvudet. Det är lång tid.

Inga kommentarer: