fredag 19 november 2021

19 november


Fredag och full rulle. Har hunnit med en hel del och avslutade dagen med att jobba hemifrån. Mannen jobbade över även denna dag och det beror på att de åker iväg måndag och tisdag så han ska hinna en hel del innan det. 

Sonen har varit hit på en middag och även denna dag så blev det plankstek. En god sådan som sen avslutades med en saffranssemla som jag gjort på saffransprinsarna som jag gjorde igår. Det blev sådär om du frågar mig. Männen i familjen var nöjda i alla fall. Nu blir det Idol och vi har just lyssnat på en magisk version av När vindarna viskar mitt namn med Fredrik och Roger Pontare. Nu röstar jag så att Fredrik går vidare till nästa fredag?

Månen är full och det är så coolt trots att jag sett det många gånger.  Har fått en grantomte idag av bästa A som överraskade mig med den.

Inga kommentarer: