tisdag 13 juli 2021

Sol sol sol


Det härliga fortsätter och idag har det blåst men det är varma vindar trots att det går vitt på havet. Det är så härligt och vi badar och njuter av att bara vara. Jag plockar något ogräs och det finns gott om dem, tyvärr. Har även plockat några liter jordgubbar idag och då hade en brännässla smugit sig in bland bladen så jag brände mig en hel del på ena handen. Jäkla ogräs som dessutom gör ont.

Vi har köpt en dagbädd av kusinen H till ett billigt pris så vi har nu 2 extra lådor att förvara saker i. Jag är inget stort fan av sänglådor men vi behöver mer utrymme för vi har mycket saker som fortfarande inte ryms här inne. 

Jag har plockat in de sista pionerna idag och dessa är vita. Jag älskar pioner och jag tycker att de ger mig mer glädje när jag ser de i en vas än ute i bänken.

 

Inga kommentarer: